Essilor Logo

Czas na wzrok 40+

Varilux jest partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK 40+. Głównym tematem kampanii jest prezbiopia. Dotyka ona nawet 10 mln Polaków, którzy ukończyli 40. rok życia. Przypadłość ta jest efektem naturalnych zmian w układzie wzrokowym zachodzących z wiekiem. Osoby z prezbiopią zaczynają mieć problemy przy odczytywaniu znaków z bliska – muszą odsuwać czytany tekst od oczu, szczególnie przy słabym oświetleniu. Prezbiopia może utrudniać wykonywanie najprostszych czynności, jednak nie jest to choroba. Dzięki okularom progresywnym można korygować swój wzrok tak, aby cieszyć się realizowaniem swoich pasji i codziennych zadań bez ograniczeń. Kampania popularyzuje wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji, a także zachęca do regularnego badania wzroku. Pokazuje również korzyści, które płyną z używania szkieł progresywnych.

Edukacja i informacja – na potrzeby kampanii powstała platforma www.czasnawzrok.pl z wyszukiwarką salonów optycznych biorących udział w akcji.

Dbamy o to, żeby akcja edukacyjna Czas Na Wzrok 40+ miała jak najszerszy zasięg.

• 27 lutego 2019 r. odbyła się konferencja inaugurująca II edycję kampanii „Czas na wzrok 40+”. Podczas wydarzenia eksperci zachęcali do badania wzroku i wypróbowania okularów progresywnych. Gwiazdy, które pojawiły się na konferencji przekonywały, że mimo problemów ze wzrokiem możliwe jest realizowanie swoich pasji bez ograniczeń. Wydarzenie zapoczątkowało również wyzwanie, w którym do wygrania są m.in. okulary progresywne, a także nagroda na realizację swoich planów! Więcej szczegółów na stronie wyzwania: www.czasnawzrok.pl


Zapraszamy do obejrzenia nagrania!



• 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Dzięki inicjatywie Grupy Essilor, 1048 par okularów zostało przekazanych wychowankom domów dziecka, u których stwierdzono konieczność korekcji okularowej. Akcję swoją obecnością wsparli: Danuta Stenka, Lara Gessler, Ewa Kasprzyk, Katarzyna Cichopek, Odeta Moro, Artur Żmijewski, Małgorzata Ohme, Lidia Popiel, Jacek Borcuch, Anna Dereszowska, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan oraz wiele innych znanych gwiazd. Impreza stanowiła finał pierwszej edycji kampanii Czas Na Wzrok 40+.

• 7 marca 2018 Marzena Rogalska oraz Tomasz Kammel w Pytaniu na Śniadanie wraz z naszymi gośćmi: aktorką Darią Widawską oraz Michałem Orlińskim - optometrystą rozmawiali o prezbiopii, badaniach wzroku, szkłach progresywnych ich funkcjonalności i zaletach. Przedstawili stronę internetową dotyczącą kampanii czasnawzrok.pl


• 19 lutego 2018 r. miała miejsce konferencja prasowa, która inaugurowała akcję Czas na Wzrok 40+. Podczas konferencji prasowej Grupy Essilor pojawiło się wielu wspaniałych gości, którzy postanowili swoim wizerunkiem wesprzeć akcję.


Zapraszamy do obejrzenia nagrania!